Monday 22 June 2015

Malaysia Dah Tak Selamat

Malaysia Semakin Parah Dengan Jenayah? | Tiap-tiap hari mesti dalam berita kita dengan pasal rompakan, kecurian, pembunuhan dan macam-macam lagi jenayah. Tahu tak korang apa penyebab kadar jenayah dalam Malaysia ni makin lama makin teruk?

Malaysia Dah Tak Selamat

Sumber: Oh Bulan

Mungkin kita tak sedar yang sebenarnya kita ni sendiri penyebab kepada peningkatan jenayah dalam Malaysia. Tak percaya atau tak nak percaya? Sekarang ni nak pergi mana-mana pun aku macam paranoid gila. Dekat semua orang aku dah tak percaya. Susah nak percaya dah sesiapa sekarang ni.

Malaysia dah jadi sebuah negeri yang menakutkan. Sangat menakutkan. Ada waktu aku rasa nak pindah keluar dari Malaysia tapi tak ada duit. Sedih kan? Aku ada baca satu artikel dekat ->  Oh Bulan ni pasal jenayah dekat Malaysia. Memang tak boleh blah. Aku harap aku ada duit banyak. Lepas tu boleh la aku bawak family aku keluar dari Malaysia ni.

 

No comments: