Tuesday 2 June 2015

5 + 2 Kelebihan Menggunakan First Basic 38

5 + 2 Kelebihan Menggunakan First Basic 38 | Korang tahu tak pasal Mobile PLan First Basic 38? Aku pernah cerita dalam entri Pakej Mobile Plan Yang Berbaloi - 3GB Internet + 3GB WiFi & 50 Minit + 50 SMS Hanya Untuk RM38! sebelum ni. Kali ni aku nak ceritakan lagi 5 + 2 kelebihan yang korang boleh dapat dengan First Basic 38.

First Basic 38

Selain daripada kelebihan yang aku dah cerita dalam entri Pakej Mobile Berbaloi tu, sebenarnya ada lagi 3 kelebihan pakej ni yang aku tak ceritakan dalam entri yang lepas. Jadi aku nak update kelebihan dia dalam entri ni lah.

3 kelebihan lain yang korang masih tak tahu untuk Pakej First Basic 38 ni korang boleh baca dekat website di bawah ni.

 5 + 2 Kelebihan Menggunakan First Basic 38

Aku pun duk tengah cari Celcom Center nak tukar ke plan First Basic ni berbaloi gila kot.


 

2 comments:

Unknown said...

why still so many ppl using DIGI

Unknown said...

why still so many ppl use DIGI